simba>>>3gutter Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Sotere hauger med klær, putte i maskinen, starte maskine, ta ut av maskinen, henge opp, ta ned, brette sammen, sotere, legge i skapet, osv. Enig eller uenig?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jeg vasker gjerne klær hele dagen om jeg slipper -barn som er sure i utgangspunktet (spør surt, svarer frekt osv) -vaske badet -vaske tripp trapp stolen -legge barn som ikke er trøtte i det hele tatt
PAVEEL Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Ekstremt enig! Blir aldri tomt med klær.....................................
Mammaaaaaa Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Veldig enig!!! Bruker mye tid på klesvask her i huset!! Har ein baby som bæsjer, tisser og gulper seg ut fleire gonger daglig, ein 3-åring som driver med bleieavvenning og klarer å tisse ut heile seg! Dvs bukse, genser, sokker og t-skjorte og truse må byttes. Og kan vedde på at eldstemann ruller seg i søle når han er ute.. Kjem inn igjen og er svart eller klissvåt fra topp til tå!
Ugl@ Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Heh..høres meget kjent ut ja takk :-)))) Har også 3 barn...og klesvask går man aldri tom for... Jeg hadde en tråd....og linken fant jeg også: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137212511
Marbella Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Har vaskehjelp....men skulle heller ha hatt en kleshjelp.....jeg hater og vaske,henge opp og brette klær........
velsignet med to Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Vi kan gjøre en byttehandel; jeg tar klesvasken din og tar gulvvask hos meg Klesvask er ingenting mot gulvvask synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå