Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 min datter er 8 mnd,sitter,reiser seg opp alene mot sofa ol og hun "går" når jeg går bak å holder i hendene hennes.. har kjøpt ett par gode førstegangssko i str 18 som jeg gleder meg til hun skal gå rundt med men de er fortsatt for store.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 De anbefaler at barnet går stødig selv UTEN støtte, og har gjort dette i 5-5 uker før man tar sko på dem. Når dette skjer varierer jo veldig, snittet er vel ca 13-14 mnd, så det er kanskje litt optimistisk av deg å kjøpe sko alt nå :-) Egentlig bør man vente til de går skikkelig med å kjøpe slik at man får noen som passer perfekt der også. Men du kan jo bruke de du har nå på føttene hennes i vognen ol, til pynt og beskyttelse mot kulde og sånt :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Ok:) Jeg kjøpte de etter at jeg hadde vært på første ordnær ul for å feire babyen:)De er veldig gode sko OG dyre men jeg har tatt høyde for at jeg kankje må kjøpe noen som passer når tiden var inne..Har bare gledet meg sånn til å bruke de så kan jjop soom du sier bruke de til pynt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå