Nangiliama Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Er det en type ting man får solgt eller? Og i så fall.. hvor mye kan jeg ta for den? Den er særs lite brukt, bare 4 mnd. Kjøpte den i mai -08. Sluttet etter 4 mnd for å bli gravide, og nå etterpå har jeg fått spiral som jeg er meget fornøyd med.. Regner med å bruke spiral til vi har fått de barna vi skal ha og så får "noen" sterilisere seg.. Men, hahha.. altså.. nå ble dette en utredning som ikke hadde NOE med saken å gjøre;) Kan jeg selge/får jeg solgt LadyCompen tro? Den var jo litt for dyr til å pælme liksom..
*Minnie Mus* Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Det vil jeg da tro, så lenge den er i god stand og såpass lite brukt.. ¨Jeg ville nok prøvd å legge med litt under halv pris, feks hvis den kostet 1000, så ville jeg nok lagt meg på 450 eller noe...
muskatt Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Jeg vurderer å skaffe meg en sånn. Hvordan fungerer den, og har du vært fornøyd med den? Finnes det forskjellige typer slike produkter?
melkekua™ Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Ja, det er marked for det....legg den ut på finn.no ;-) tror de flest tar litt over halv pris eller noe sånt.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Jeg la ut en pearly på finn og 12 timer senere var den solgt. Den var ett år gammel, men bare brukt en syklus, nypris ca 3500, fikk 2000 som jeg ønsket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå