Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Gjør du, så lurer jeg på når vi får vite om vi får igjen på skatten eller ikke, og når omtrent det da evnt blir utbetalt??
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 driver eget firma. et DA.(delt ansvar) skatten vi fikk tilbake gikk rett til firmaet:( kjipt! Vi er da ikke ansatt, men tar bare ut et privat uttak en gang i måneden. og skatten trekkes ifra det uttaket. og resterende skatt eller restskatt betales til/fra firmaet.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 kommer jo helt ann på hvilket firma du har og om du har ansatt deg selv:) anonym 21:44
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Det kommer an på hva slags foretak du driver. Jeg driver AS, og får skatteoppgjør som normalt hvis ikke jeg har rota med papirer/aksjeinnberetning/skatteinnberetning e.l. I så tilfelle kommer det i oktober.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Jeg driver enkeltmannsforetak, når får jeg da vite om jeg får tilbake??? Og når i okteober blir d utbet? Noen som vet?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Jeg drev enkeltmannsforetak og får da skatten i oktober. Jeg måtte selv ta kontakt med regnskapsføreren min og sørge for at den personen fikk alle nødvendige papirer tilsendt. Fristen var ut juni her. Husker ikke når i oktober den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå