Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Må jeg vente på neste regning som kommer i august, eller kan jeg legge ved det brevet jeg fikk i fjor da minsten begynte? Der sto det hva det kostet pr barn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Du må legge ved regningen som kommer i august. Ellers kan man jo ha 40% plass, påstå at man har 100% og motta ekstra støtte.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Man må dokumentere bhg-utgifter, så det går ikke an å lyve om det. Dessuten er barnehagen bare en telefon unna, så kanskje ikke så lurt å gjøre seg til kriminell for 500kr.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Oi, ro dere ned...har jeg sakt jeg skulle lure noen????? Jeg bare tenkte å søke og få det gjort før jeg reiser bort om 14 dager... Men da vet jeg nå at jeg må levere siste regningen...og begge har 100% plass ja.... djiiizez..HI
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 20:52 her. Ja, jeg vet at du ikke har tenkt å lure noen, men hun som svarte over meg ga ett så radbrekkende feil svar at jeg måtte kommentere det. Bare legg ved dokumentasjon på barnehageutgift og dokumentasjon på at du er i jobb/under utdanning/jobbsøker, så ordner det seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå