Gå til innhold

Tør jeg få ett barn til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har to barn med 2 forskjellige fedre. Nå har jeg funnet en gutt som jeg endelig tror jeg får leve livet ut med. Men tør jeg satse på nytt? Han har ingen barn selv og ønsker seg veldig sitt eget. Jeg også sier ikke nei hvis sånn skulle skje. Noen her som er eller har vært i samme situasjon? Er også veldig redd alt folkesnakket. Dette forholdet jeg er i nå er "ment to be" føler jeg. Startet med ett langt og godt vennskap, og har utviklet seg. Men en annen ting bør jeg kanskje ta med, er at jeg sliter med en psykisk sykdom som har vart i flere år pga dårlige forhold fra spesielt det tidligere forholdet som jeg hadde med han som er barnefar nr. 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det, vil du aldri ha 100% garanti for at et forhold skal vare- det vil uansett kreve konstant jobbing.

Hvis du selv føler at det er riktig, er det jo ingenting i veien for at du får et barn med din nye kjæreste, men da må du også være beredt for at du kan bli alene med 3 barn. Jeg sier "kan", ikke at du nødvendigvis vil bli det.

Folkesnakket syns jeg bare du skal la være å høre på, folk vil alltid ha meninger men du trenger jo ikke la dem gå inn på deg, sant?? Gjør det du føler er riktig for deg, det kan bare du vite!!

Når det gjelder psykisk sykdom er jo ikke det et hinder for å få barn. Vær åpen om det mot jm, og be om ekstra oppfølging hvis du føler for det!!

Lykke til med valget :-)

Skrevet

Ser ikke helt det store problemet hvis dere går inn i det begge med åpne øyne. Tross alt lever man en gang, 3 barn er heller ikke for mye og tross alt synes jeg at et barn til er på sin plass siden han ikke har barn selv enda. :-)

Skrevet

Du har to barn fra før, og må da sikkert forholde deg til to barnefedre. I tillegg sliter du med psykisk sykdom. Vil du makte å evnt. bli alene med enda et barn? Og da måtte forholde deg til tre fedre.

Når det gjelder folkesnakk er det vel ikke til å stikke under en stol at det blir snakket om en person som har barn med tre ulike partnere. Det kan være gode grunner for det, men det virker noe ustabilt. Du må vite at du har rygg til å bære det snakket og de fordommene du nok kommer til å møte.

Skrevet

3 fedre er ingen problem, men få orden på psyken din før du setter flere barn til verden:) Det tror jeg parforholdet har godt av og de barna du allerde har er best tjent på........du kan sikkert få unger i mange år til, tenk litt på deg selv først:)

Har flere venniner med 3 fedre de har aldri møtt verken fordommer eller snakk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...