Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 her får han mat ca hver tredje time, men ikke til samme tid. Er det dumt å ikke lage rutine på tidspunktet enda?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 sånn omtrent til samme tid, men vi følger ikke klokka slavisk. Nå har hun også blitt flinkere til å gi tegn til at hun er sulten også. Da blir hun irritabel og grinete.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Hun spiser ca. hver 4.time. Hun har et utrolig godt sovehjerte så jeg må vekke henne slik at hun spiser nok og på natta sover hun 8 timer i strekk. Det gjør mamma glad :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Tror du kan innføre litt mer rutine på det når barnet ditt får flere fast-føde-måltider. Jeg hadde rimelige faste tider hele tiden, men jeg hadde mme-barn og da er det nok lettere å se hva barnet får i seg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Vi begynte med faste tider når hun fikk fast føde, resten fikk hun styre selv.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Når vi begynte med fast føde ( ca 7 mnd) ble det mer faste tider. Før det spiste hun når hun var sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå