Gå til innhold

Vondt i hodet! Flere?


verpesyk81 og lillesnusk

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken hatt vondt i hodet hver dag, i varierende grad. Har jo lest at man kan ha det, men det er så veldig vanskelig å komme seg igjennom dagen. Spes med 100 % jobb! har tenkt at det var pga at jeg må ha mere søvn, men når jeg sover min 10-11 timer, så hjelper det fortsatt ikke... Drikker nok vann gjør jeg også. 2 l hver dag. Noen ganger mer også.

Liker ikke å ta paracet, men har vært nødt 3-4 ganger siden jeg ble gravid. Er nå 11+3.

 

Råd? Tips? Medfølelse? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjenner meg godt igjen i det du skriver.

Har hatt mye vondt i hodet siste uken, er nå 12+ 4.

Liker heller ikke ta paracett nå som jeg er gravid, men noen ganger må man faktisk.

 

Det som har hjulpet meg har vært å spise kaldt.. Drikke kaldt, f.eks slush eller smoothie.

Gå mye me solbriller, selv om det ikke er sol, og passe på å ikke stresse for mye.

 

Håper du blir bedre snart. Ikke noe kjekt å gå rundt me vondt i hode.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke vær redd for å ta paracet. Det er det eneste smertstillende somIKkE går gjenomført morkaka. Så det er ingen sjangsen for at den lille får det i seg:) det er sant somde sier hvis mor har det bra har barnet det godt også:) stell godt med deg selv. Ta paracet om du må, og sykmeldt deg noen prosent om dagene blir for tøffe!!! Tenk på hvilken jo b kroppen din gjør:)) det er ikke småtteri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...