Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg kjøpte ett sånt Abtronic X-belte fra Twins for ca 3 mnd siden.. Jeg har fulgt alle instruksene, og har allikavel ikke gått noe ned i vekt, ikke så mye som en millimeter inn, ikke fått bedre muskler, og har fått mer og mer vondt i ryggen.. Kan jeg kreve tilbake pengene, selv om det bare var 30 dagers ope kjøp? Twins LOVER at det skal funke på ALLE, sånn til informasjon..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Abtronic-belte alene gjør ikke at du går ned i vekt. Det står vel nederst på reklamen også? Har du lagt om kostholdet?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 haha, altså det FUNKER ikke med andre ord, går du ned etter å ha lagt om kostholder, tror du vel seriøst ikke det er belte som gjør det??
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Har aldri prøvd så jeg vet ikke, men ofte så er det kombinasjonen trening+sunt kosthold som gjør at man går ned i vekt. Nytter ikke å trene om man dytter i seg masse crap.... 19:28
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 de fleste opplegg inkluderer endring av kosthold for å ha noe effekt, ikke dermed sagt at opplegget ikke fungerer, men det fungerer ikke alene... Du kan gå til krampa tar deg omtrent, kyler du i deg brus og godis hver dag vil du ikke gå ned i vekt...betyr ikke at det er bortkasta å gå turer av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå