Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Min bestevenninne som bor på vestlandet (jeg bor på østlandet) kommer på besøk om en ukes tid, og i løpet av besøket skal jeg på kontroll hos jordmor. Min venninne syns det er spennende med graviditeten (hun har ikke barn selv), og har hintet til at hun har lyst til å være med til jordmor. Samboer skal være med som han pleier, og jeg har ikke spurt hva han synes ennå. Er litt usikker på hva jeg skal si. I utgangspunktet er det greit for meg, må spørre samboer selvfølgelig, men hva tror dere om dette? Blir det rart å ta med venninne? Tror dere jordmor synes det er greit med så "mange" folk tilstede?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 JM sier helt sikkert i fra om hun synes det blir for mange, tviler sterkt på at det blir et problem. Ser ikke noe rart med det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Dette må du og samboeren diskutere, hvis han føler at det blir feil må du respektere det. Ellers tror jeg nok ikke jordmoren bryr seg noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå