Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Helt siden jeg fikk min sønn for 2 år siden har jeg gått på p-pille merket mercilon28...og jeg har blitt ei heks! Noen ganger er jeg sur og veit ikke hva grunnen er en gang. humørsvigninger og fysj! Har en misstanke om at det kan være pilla,så skal prøve 3 mnd av å se om det hjelper. fler som blir et troll av pilla?? råd om annen prevansjon som ikke gjør en humørsjuk tas imot med takk!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 jupp! Cerazette var mye bedre, helt til jeg hadde født da kom mensen i hytt og pine...så nå får jeg finne noe anna prevensjon
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Jeg går på cerazette og har blitt en real heks.. :/ Dritt. Nesten somman vil sterilisere seg, men jeg vil jo ha en til en...-senere!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 alt vi damene må igjennom altså! når er det mennene sin tur? mannen min har gått med på å bruke "nisselue" noen måneder får å se om humøret blir bedre uten pilla:p hva med spiral?? blir man hormonforstyrra av det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå