Gå til innhold

hvor ofte er DU ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller drikker alkohol..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje 5-6 ganger i året, der de fleste gangene er på sommeren eller i runde bursdager.

Skrevet

I år har det blitt en gang i mnd da alle mannens venner blir 30 i år. Vi har sagt nei til mange også. Jeg regner med du mente sånn fest ute? Vi liker best å gå ut sammen som par og har ikke så mange å spørre om å sitte barnevakt så beenser seg selv. Elles liker jeg godt å være hjemme med barna i helgene. Andre år blir det noen ganger på sommeren og kanskje 7-8 ganger i året.

Skrevet

På fest 1-2 ganger i året. Drikker alkohol 3-4 ganger i året.

Skrevet

Avhenger av hvordan du definerer ute. Hvis du snakker om ute for å spise mat f.eks. snakker vi minst ukentlig, hvis du snakker ute på byen/fest hvor det ofte drikkes alkohol, kanskje en gang hver andre eller tredje måned.

Skrevet

18:48 igjen. Drikker alkohol oftere, blir ofte et glass vin til maten en gang i uken eller noe i den dur. Drikker meg selvsagt ikke full, holder med et glass eller til nøds to.

Skrevet

har vært på byen å drukket alkohol en gang siden gutten min kom for ett år siden, jeg har vært på konsert og show uten å drikke alkohol. Men jeg jobber som bartender og får min "på byen"dose der, frister ikke så mye i fritida lenger

Skrevet

En gang i måneden i snitt, kanskje? Det går liksom så veldig i perioder.

Jeg drikker alkohol hver gang jeg er ute, og av og til en helt vanlig kveld:)

(Tåler så lite, så jeg drikker da altså ikke sååå mye:)

Skrevet

sjelden... Var på en fest i vinter. Ellers drikker jeg liten utenom festlige anledninger.

Sjelden vi får gått ut sammen og vi har få venner her vi bor.

Kanskje jeg drikker 2-3 ganger i året. På et godt år. Ha ha. Anerledes når man har venner nært da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...