Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Er det en vogn som blir stående der? Jeg må nesten spørre da jeg ikke har peiling.. Lenge til snuppa begynner i barnehagen, men greit å vite hva jeg trenger. takk
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Vogna må ikke stå i bhg. Det velger du selv. Bhg til min gutt hadde så mange vogner, så vi låner en der.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Det kommer helt an på hva barnehagen praktiserer.....her har vi med vogn, ingen sover inne....de har også vognskur hvor den kan stå hele uka. De ansatte henter vognene når det er soving, men vi foreldre må sette de tilbake inn i skuret når vi henter. En bhg jeg jobbet i kunne foreldrene velge om barnet skulle sove inne eller ute....bhg stod for madrasser og tepper, men hvis det var noe annet som trengtes måtte foreldre ta med det selv. Du må nesten høre med de! Og om de har vognskur som vogna kan stå i eller om dere må ta med hjem hver dag. Lykke til med oppstart i bhg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå