Grateful mom Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Har i det siste kjent en del maserier og vonde kynnere som gir en liten pekespinn på hvor vondt det faktisk var på rietoppene sist... huff.. begynner å grue meg kjenner jeg... må jo gjennom det liksom. Og vet så godt at det er verdt hver kalori, men likevel, kan ikke si jeg gleder meg... men det går jo bra uansett.. hadde bare en veldig lang fødsel sist gang...
septermor Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 hei jeg venter min tredje. Første fødsel var som for deg, veldig lang og smertefull, og jeg har mange vonde minner fra den, noe som ga meg mareritt om natten før nummer to. Så da vannet gikk på nummer to, så gikk jeg og ventet på de forferdelige riene, men de kom aldri., til slutt sa jeg til min mann at nå er det to minutter mellom dem, så vi får svippe nedom sykehuset og spørre hvordan det går, og vi rakk frem før barnet kom. barnet kom ut enkelt og greit og alt jeg trengte av smertestillende var 2 paracett. Jordmor sa hun unnet alle fødsel nummer to for den pleier å være mye lettere enn den første. Det er jo ingen garantier, men det er håp om at det skal gå lettere neste gang.
Grateful mom Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Takk for støttende ord.. prøver å overbevise meg selv om at det går bedre denne gangen, i det minste litt kjappere.. klamrer meg fast til det!
Nicoline3 Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Heisann.... hiver meg på med min historie her også for å trøste deg!!! Jeg hadde en GRUSOM første fødsel med veldig vonde rier i nesten 18 timer, hvorav 5,5 på sykehuset! Og det endte med brukket halebein,klipping og sprakk flere steder. Kanskje ikke så rart at jeg ventet 13 år med å få nr 2. Skjønte derfor fint lite når riene startet og var så snille og fine at jeg uten problemer gikk tur, dro til sverige på shopping og ventet 10 timer før jeg dro på sykehuset. INGEN problemer å takle i det hele tatt. Dro inn med 5 cm åpning og 3 min mellom levelige rier, og vannet gikk på p plass utenfor sykehuset.... 1 time og 45 minutter senere var han ute. Ikke en rift, ikke et sting og i knall form!!! Ville hjem med en gang,men ventet et døgn så legene fikk sjekket han! (var forresten stor gutt på 4510 mot broren på 3810) VERDENS BESTE fødsel......så tror virkelig ikke at du skal grue deg! Nå venter jeg nr 3 om en uke, og har selvfølgelig bestilt en helt lik fødsel denne gangen (har jo lov å drømme) Masse lykke til, krysser fingrene for at vi får hver vår drømmefødsel!!
Grateful mom Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2010 Hadde vært fantastisk å få en sånn fødsel ja! Min førstefødsel var ikke så ille som din heldigvis, men det var leeeenge veldig vondt, og husker bare at jeg tenkte gråtkvalt etterpå, at "søren og, jeg som ville ha 2 barn!!" Nå kan jeg i det minste tenke at, Jess dette var siste gang, ferdig!!! Håper virkelig alt går så mye bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå