Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 min samboer sa så fint til meg, etter å ha fortalt han nok så kry at det hadde vært flere menn som prøvde seg på meg da jeg var ute en helg, at " ja da hadde dem jammen fått seg en overaskelse hvis du hadde hatt sex med dem" =( (bare så det er sagt, så hadde jeg jo aldri hatt sex med noen når jeg har type) vi kan gjerne snakke om slike ting uten å bli sjalue på hverandre. men denne kommentaren var slem syntes jeg, enda det hadde vært sant!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 ? hva var slemt?hva ville vært en overaskelse?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 beklager det ble kansje litt feil skrevet:S det han mente var at etter jeg fikk en sønn ser ikke akkurat kroppen min ut som den gjorde, å han vet jeg har veldig dårlig selvtillit når det gjelder kroppen min.. så det han mente var at jeg har ekkel kropp, så de ville ha blitt overasket.. ble litt lei meg da, selv om jeg vet at det er sant!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Ser den, Hi.. Har samme komplekser som deg, så da han sa at jeg "var bra helt til jeg møtte ham" ble jeg ganske lei meg.. Og sint såklart! Idiotiske menn.. Han sa etterpå at dette var en kødd, men om så, så er det IKKE noe å kødde med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå