Gå til innhold

Gis bort på finn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte på en anonse på en vogn som skulle gies bort så fikk jeg svar at nei da den skal selges har blitt bydd 700 kr vil jeg by mer. Makan til frekkhet.

Ja vel du fikk tilbud det da takker man ja og heller sier det den er gitt bort. ikke fiske etter mere penger hos andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som legger inn annonser på gis bort, fordi det er gratis.

Har vært borti det samme da min datter skulle flytte for seg selv, og trengte møbler og hvitevarer.

Skrevet

Hei!

Syns nesten du burde tipse administrasjonen på finn.no om dette. Det er svindel og ødelegger for ærlige brukere. Rett og slett lureri...

Gis bort-annonsene er gratis å sette inn, mens Til salgs-annonsene koster 35 kr å sette inn. Tenk å gjøre seg uærlig for 35 kr! Det er skikkelig smålig og burde rapporteres inn, spør du meg!

Er en aktiv bruker av finn.no, og er veldig glad for at de fleste er til å stole på, men desto mer irriterende er det å dumpe borti de som ikke spiller etter reglene.

Skrevet

Prøvde meg på vognen jeg også. Fikk samme svar som deg. Noen hadde bydd 700kr, og ville jeg by over? Makan. Hadde forresten ikke gitt 5kr for den vognen en gang, da det er en dritvogn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...