Løvinna30 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Koker dere smokken først? Og har dere den i en 'smokkebeholder' eller hvordan gjør dere det?
M@msen Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 jepp jeg har kokt smukkene og de ligger klare i "sutte koppen" i fødebaggen, hadde dette mned de 2 forje også, men begynte ikke med smokk før vi kom hjem, men greit å ha med i tillfelle...
surfepia Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Er nok å skylle smokkene i kokende vann. Og husk, det er kun silikonsmokker som tåler å kokes...
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jepp, de må kokes. Jeg la de oppi etuiet igjen etter at jeg hadde kokt dem.
Gjest Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Forrige gang fikk vi våre sterilisert på melkekjøkkenet. arvingen her hadde så enormt suttebehov han, att de valgte å gi han smokk personalet. Det hører med til historien att han lå på neo noen dager og var sondeernært litt i begynnelsen, så kanskje det var derfor? Meeeen, heller smokk enn tommel, så da så... ;0)
millie+2klumper Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Du som skrev at det bare er silikon smokkene som tåler og kokes. Hvor har du det fra?? Jeg har no alltid kokt latex smokkene til gutten min og jeg gjør det enda. Det holder da ikke å bare skylle de under varmt vann. De skal da kokes litt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå