Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 går hjemme med to små barn fulltid og er gravid med nr 3... hele graviditeten har mannen vert borte...under den verste kvalme perioden såg ungene han nesten ikke eller de såg han ikke i det hele tatt...han reiste før de stod opp og kom hjem etter de var lagt...i helgene var han også opptatt...så reiste han 14 dager på ferie alene.. nå i vår og i sommer har han vert travelt opptatt hver dag hele uka med prosjekter...eg har gått hjemme gravid med to barn midt i sin verste trassalder...mine barn er også konstant syke...det er alltid noe som feiler dem...den ene er kronisk syk og krever veldig mye ekstra...dag og natt... eg har tatt all nattevåke i tilegg til alt abeidet fra måren til kveld...og det har vert knall tøfft...når mannen kommer hjem står til og med middagen klar... men alt dette hadde vert greit om bare mannen sa: du er så flink og sterk,alt du klarer eller noe i den duren..men han sier at eg har liten kapasitet???? og klager på at gulvet ikke er reint nok og at det er leker på gulvet...osv.osv... nå i helga var han borte og eg har vert våken natt og dag,det er rett før termin og ene barnet har vert ganske syk...da spør eg han om han forstår at det har vert en tung helg? nei det kunne han ikke forstå, eller kanskje litt... trur eg streiker...det blir iallefall ingen middag når mannen kommer hjem...og han skal få prøve en uke med allt nattevåket når neste baby kommer, synd han ikke kan ha gravide sympomer i tilegg...finnes det noen piller en kan ta for å føle seg gravid? da skal han får ta dem og gå våken natt og dag slik eg har gjort...så skal eg si..."nei eg forstår ikke at du er sliten,eller kanskje litt. dessuten har du liten kapasitet og gulvet er ikke reint nok!!!!!!!!"
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Og du får enda en ungen med han fordi??? Hvorfor er dere sammen?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 .... og du fortsetter å få barn med denne mannen fordi ???? "Ingen middag" du... ja, det var jo en hard straff.. Vet du, man blir behandlet, som man lar seg behandle !! Sett ned foten, og gro deg en ryggrad! Eventuelt hiv ut mannen... Dette hadde jeg ALDRI godtatt!! MAnnen min hadde forøvrig ALDRI funnet på å oppføre seg slik uansett. 2 uker alene på ferie..??.. WTF??
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Hadde enten skutt han eller drept han med kniv.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 godt å høre at dere er enig med meg... dette var de negative sidene hans altså han har mangen positive sider som veier opp for dette..men eg blir såret når han ikke SER mitt arbeid og setter pris på det...og det er ikke et tulle innlegg:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Kan ikke være lett og se de positive tingene om han neste ikke er hjemme: Nei,sånn går det ikke an og leve sammen. Tenk på deg selv litt du
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Og han velger du frivillig å få barn sammen med? Jeg synes du har deg selv å takke....ingen sympati her nei :-s
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 de to ukene annbefalte eg han å ta, mannen min jobber også hardt,eg ser at han har mye på seg og den ferien trengte han... men det eneste eg ønsker at han skal se at han har en tøff og sterk kone...eg blir ofte sur og kjeftete pga dette...hadde bare mannen FORSTÅTT og SAMMARBEIDET ville eg vert i perle hummør... dette er to stikkord som sliter på forholdet...for han styrer sitt eget løp uansett hva eg sier og på toppen av alt kaller han MEG domminerende...eg prøver hele tiden å få til kompromiss,men det er klin umulig..mannen er så vant til å bestemme alt selv at for han er et kompromiss eg som bestemmer... men mannen min har en stor ommsorg og kjærlighet, han hjelper alltid alle og når han først er hjemme rydder han kjøkkenet,henger opp klær,steller alle ungene for kvelden(når han rekker kveldstellet) han gjør alt han kan for å avlaste meg, selv etter å ha jobbet en lang dag...men han FORSTÅR meg ikke!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #10 Skrevet 18. juli 2010 eg elsker mannen min og vi har det godt sammen...men som alle andre par har vi problemer...og eg kunne så inderlig ønske han kunne forstå hvor mye arbeid eg har og hvor tøfft det er å gå hjemme med to små og kule mage... grunnen til at mannen er mye borte er at vi sliter økonomisk og han prøver å få endene til å møtes ved å jobbe mye...dessuten er det mangen som er avhengig av hans hjelp..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #11 Skrevet 18. juli 2010 Når ble dette innlegget skrevet? I 1955? Hvis du ikke setter foten ned så vil det jo bare fortsette sånn! Hvis du fremstiller deg som tøff og sterk som klarer alt, så skjønner han ikke at du trenger hjelp selv om du sier det. Du har skjemt ham helt bort, og det må du nesten skylde deg selv for. Vil du ha det sånn resten av livet? Hvis du har døtre, vil du at de skal tro at det skal være sånn i et forhold?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #12 Skrevet 18. juli 2010 Eller er det du som ikke forstår noen ting...? "alt dette hadde vert greit om bare mannen sa: du er så flink og sterk,alt du klarer eller noe i den duren.." Eh....Virkelig? Er det greit at barna ikke får se faren sin? Er det greit at barna har en mor som tar seg av alt? Er det greit at dere er slike forbilder? Han en mann som gir balla i barna sine og sin kone, og du en nikkedukke som godtar alt av en dust av en mann. Er det virkelig GREIT????
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #13 Skrevet 18. juli 2010 Hvis du har vært dørmatte og 50-tallskone for han helt fra begynnelsen, er det ikke rart han ikke skjønner noen ting. Han er vant med at du gjør alt, og skjønner sikkert ikke hvor mye arbeid det faktisk er, siden han aldri har vært nødt til å gjøre noe selv. Minn deg selv på at vi lever i 2010 og krev litt mer deling av arbeidet, både barnepass og husarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå