Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 jeg ville bare ha pause.....vi ble enige.....men så ringer han meg nå og sier at pausen blir nok permanent...han har fått smake på singellivet og liker det!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Huff da!' Men er vel derfor man tar pause,for å se om man savner hverdagen slik den var,eller om den ble bedre. Kan jo hende han bare behøver litt mere tid? Håper ting ordner seg for dere begge. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Aldri smart og planlegge en pause. du skulle heller fks tatt deg en jentetur med noen veninner for en uke fks. Pause betyr nesten at det er slutt.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Pause = slutt på forholdet, sikkert i 90% av tilfellene... Enten jobber man sammen på forholdet, eller så takker man for seg. Pause er tull !! Men det er nå MIN mening...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Hadde noen sagt til meg at vi måtte ta pause, da hadde jeg sett på det som slutt... Jeg hadde ikke giddi å kasta bort tida mi på noen som skal sette meg vekk. Bedre å løse problemer sammen eller ta seg en helg hjem til mamma/søster eller ei venninne....eller ferie som noen skrev.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Enig med de andre her. Pause = slutt. Og jeg hadde aldri giddet å sitte å vente på en fyr som skulle ha pause for å kanskje se om han vil være sammen med meg... Pause er slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå