Gå til innhold

Jeg har strevd litt med å finne "MIN" hobby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå ser det ut til at jeg har funnet den, men på veien hit har jeg vært innom litt forskjellig. Bl.a hekling, strikking, decopage og noe scrapping. Jeg har derfor også kjøpt noe ting og tang til de to siste hobbyene nå, som jeg gjerne vil kvitte meg med. Men er det bare å kaste eller tror du det finnes noen som er intressert i å ta over slikt? Det er både ark, stempel, noen temapakker, tja... Er så usikker på om jeg gidder å ta bryet med å annonsere det ut.

Har du solgt/kjøpt/gitt bort slikt via finn og hatt hell med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert noen som er interessert i å kjøpe hvis prisen er riktig i hvertfall. Legg ut på finn med bilder :-)

Har selv vært igjennom endel hobbyer før jeg fant noe jeg virkelig trives med, så på sommerhalvåret er det hagen og bøker, vinteren er det hekling og bøker.

Skrevet

Hei :)

Har nettopp oppdaget scrapping som min hobby, så dersom du har noe du vil selge/gi bort, er jeg interessert!

Send meg en pm hvis du vil :)

Skrevet

.. og her med nick :P (15:56)

Skrevet

Kommer litt an på hvor du bor og hvor mye det er, men kanskje noenslags instutisjon kan være intressert i å overta det gratis? SFO, skole, asylmottak, dagsenter, sykehusavdeling eller lignende.

Skrevet

Sikkert mange instutisjoner eller skoler som hadde blitt glade for å få en slik hobbypakke, er bare å ringe de eller ta kontakt tipper jeg :) Men ikke sikkert alle vil, da dersom de begynner med et slikt tilbud til sine brukere/elever må følge opp med nytt materiell etter at det du har gitt er brukt opp. Dersom du har noe av det jeg kunne tenkt meg å skaffe meg, betaler jeg gjerne porto hvis det var det du tenkte på?

Skrevet

Det er ikke så mye at det er noe til en institusjon.

Skrevet

Tja, kan skrive litt om hva det er så kan du vurdere:)

Det er noen mønstersakser, litt kjedelige mønster kanskje, en hel del stempel og noen stempelputer. Det er sløyfebånd i flere farger og mønstre, noen knapper, splittere, alfabet, stjerner, lim, bølgepapp, noen temaesker, hvor kanskje noe er tatt fra noen av eskene, en sånn sak til å skjære bent. Noen fargestifter, litt spesielle. Noen penner muligens også. Det er vel helst den skjæresaken jeg kunne tenkt meg noen kroner for, den er knapt brukt, bare støvete, hehe:s

Skrevet

Høres kjempebra ut! Er akkurat på utkikk etter en papirkutter, og alt det andre er ting jeg også kunne tenkt meg å overta :) Send meg en pm, så kan vi bli enige om pris og lignende på mail :)

Skrevet

...igjen bare jeg som glemmer å trykke av anonymknappen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...