Gå til innhold

2 dager igjen til jeg settes i gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg, samtidig som jeg vet at det blir litt verre før det blir bedre igjen :)

Har fått vite at småen i magen er litt stor (litt over 4 kg), så det blir spennende å se hvor mye jeg tåler denne gangen.

Sist fødde jeg jo mini på 1,5 kg, så det blir to veldig forskjellige fødsler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoi, spennende.

Jeg be satt igang sist fødsel og det har jammen meg blidd en 3 mnd gammel baby av det allerede.

Hvorfor blir du satt igang da?

Masse lykke til, blir spennende å lese hvordan det har gått om noen dager.

Skrevet

Hvorfor sier du at det blir verre før det blir bedre igjen..hva da?

4 kg er ikke uvanlig stort, du skal se at det kommer til å gå fint! Er hodeomkretsen uvanlig stor eller bekkenet ditt veldig lite så er det jo en annen sak..

Lykke lykke til! :)

Har selv hatt en igangsatt fødsel, gikk veldig bra.

Skrevet

Er 8 dager på overtid i dag, og har da nådd maxtiden jeg får gå over.

Selvsagt kan jo fødselen starte før, men tvilsomt - har null følelse for det.

Skrevet

Nei, den gjør nok ikke det. Noen trenger hjelp til å komme i gang :) Selv om naturlig alltid skal være best.

Jeg angret ikke på å bli satt i gang - hadde ikke ventet 14 dager over termin en gang til. (Kunne fått det tidligere men ville jo vente i tilfelle det skulle starte av seg selv...hmrf).

Skrevet

Jepp, samme her. Men skulle jeg ventet på naturen hadde jeg vel vært gravid enda. 14 dager etter termin var jeg ikke litt moden, kunne ikke engang strippes så lukket var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...