Gå til innhold

Når bør man gi beskjed?


Som sendt fra himmelen:)

Anbefalte innlegg

Våre papirer har akkurat blitt sendt til sentralmyndighetene i landet for behandling. Etter mislykkede ivf forsøk og 2 års arbeid med adobsjon ble jeg nå gravid uten hjelp. Er 10 uker på vei nå. Jeg er selvsagt redd for at det ikke skal gå greit med fosteret og ønsker vente lengst mulig før jeg forteller det til byrået vi har valgt til adopsjon. Når mener dere det er riktig å informere om? Jeg kunne tenke meg å vente til ul i uke 18, mannen min mener vi bør ringe like over sommeren.. Han ville egentlig vi skulle ringe samme dag jeg testet positivt.. legen vår bad oss vente litt. Har vært på ul i uke 8 og gynokologen sa at det så veldig bra ut.... Noen som har noen formening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inge tvil jeg ville ventet etter ul uke 18 - tenk på dere selv og ikke byrået, de får pengene de skal ha for jobben de gjør for dere uansett. Fremdeles mye som kan skje så tidlig i svangerskapet. Gratulerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ja det er sant! Har ikke lyst å forsinke prosessen noe mer om det skulle gå galt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent så lenge som mulig sier jeg bare. Med dagens ventetid så rekker du sikkert å fullføre svangerskapet før du hører noe om adopsjonen.

 

Er selv i samme situasjon og har akkurat stoppet adopsjonen. Er 38 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...