Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har begynt å drømme, "dagdrømme" om x`r i det siste tiden. Det er jo liksom en grunn til at de er x`r alle sammen, men nå dukker dem opp nesten en etter en. Jeg er jo gift, og skal jo ikke drive med sånt!!! Nå har jeg nettopp vært på facebook og sett bilde av en gammel flørt, der han sto i bar overkropp, og jeg kjente nesten jeg begynte å sikle. Jeg begynner å bli gal tror jeg.. Huff... I natt klarte jeg å drømme at denne personen begynte å klå på meg diskret, mens min mann var i samme rom, og jeg likte det!!! Hadde den samme følelsen i drømmen som man får når noe nytt spennende og kanskje litt farlig er på gang med en forelskelse. Denne kriblingen i magen, og du ønsker aldri dette øyeblikket skal forsvinne. Jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp snart, for dette er ikke bra for eksteskapet mitt. Har liksom ingen å snakke med om dette heller, så jeg går å bærer det for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Enten så er du kåt, få deg et ligg med gubben din....eller så er du rundt eggløsningstider hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Gubben er borte akkurat nå, men jeg er faktisk ved eggløsningstider akkurat no hehe, men problemet er at dette har vart en stund, det er bare at jeg "fantaserer" om en annen hver gang. Trenger ikke være at man har rå sex liksom, men at noen viser at de syns jeg er attraktiv o.l og flørter med meg. huff jeg er rar, og ikke minst kjempeslem med mannen min. Jeg sliter med å tenne på mannen min, det har jeg gjort en stund. vet ikke helt hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå