Gå til innhold

1 eller 2 dagers billett i dyreparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være i Kristiansand i to uker, så har god tid.

Men er man fornøyd etter en lang dag der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der for fire år siden. da var datteren vår tre år. Hun hadde masse glede av å være der. skal man rekke over alt og kose seg uten å se på klokka så er det greit med to dager når man først er der, synes jeg. Vi tar sikkert tre dager der hvis vi reiser neste sommer.. Det koster en del, da, så jeg anbefaler å ha kjølebag med medbrakt mat..

Skrevet

Min personlige mening er at man MÅ ha minst 2 dager, gjerne mer. Parken er diiiiiiiiiger og kjempeflott !! Fantastisk masse å se... :)

Har vært der flere ganger med familien, og det dukker stadig opp noe nytt, en ny sti o.l.

Dere bør få med dere en del av fóringene, det er kjempeartig, ungene elsker det.

Mat er veldig dyrt der, og ikke av imponerende kvalitet heller... Mange tar med seg mat og drikke, så kjøper dere heller is, godteri og souvenirer der.

Skrevet

PS. Anbefaler gjerne å dra dit rett før/etter høysesong, da er gjesteantallet som regel halvert, og det er herlig !!

Har vært der 2 ganger i høysesong; ALDRI mer !! Har vært der flere ganger utenom (sist kom vi ca 15.aug., dagen etter høysesong), da er det god plass og omtrent ikke kø noe sted.

Avhenger jo av om dere skal på Sabeltann-show da, det er jo KUN i høysesong. Har ikke vært på showet, men tror det er kjempebra!

Forøvrig så tror min sønn at han har vært på Sabeltann, for vi var i Sabeltanns rike og vi var på tur med "Den Sorte Dame".. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...