:)venter jente nr 2 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 ..noen som har erfaring med dette hudproblemet?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Fikk det i mitt forrige svangerskap. Ventet til etter jeg var ferdig med å amme med å begynne på en 3 måneders antibiotikakur. Legen skrev ut tetracycliner. Det forsvant og jeg har ikke fått det igjen siden.
:)venter jente nr 2 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 tusen takk for svar! kunne du ikke bruke antibiotika mens du ammet? vet du om sol og solarium hjelper? hvor lang tid tok det før det forsvant etter du begynte med behandling?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Nei, måtte vente til etter ammingen var over. Vet ikke om sol og solarium hjelper egentlig. Det er jo en infeksjonstilstand i huden. Man bør ihvertfall ikke sole seg eller ta solarium mens man får behandling siden en så lang antibiotikakur tar knekken på alt som er, tilogmed det som skal være der. Man blir likbleik og tåler ikke sol. Jeg smurte meg med sunblock for ikke å få pigmentflekker mens behandlingen pågikk. Den var over i begynnelsen av juni. Sørget for å "time" det slik at ikke hele sommeren ble ødelagt. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det forsvant etter at jeg begynte. Husker bare at det var veldig viktig å fullføre kuren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå