Gjest Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Han har en litt bevegelig klump på halsen, ganske langt bak mot nakken. Tenkte først hoven lymfekjertler, men tror det er noe annet for klumpen ligger litt lengre bak. Han er ikke syk eller forkjølet eller noe sånt og har hatt den noen uker som jeg har sett. Den er på størrelse med en ert. Skal til legen med han i morgen, men lurte på om noen har opplevd lignende på sine barn, hva viste det seg og være?
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Nå er ikke jeg noen lege, men jeg er ganske sikker på at det er en lymfekjertel. Lymfekjertler har vi over alt, og av og til så hovner de opp uten grunn. Det kan også være en fettkul, jenungen her i hus har et par av de i nakken og en i bakhodet. Lykke til imorgen, det er nok sikkert ingenting
jordbærsjokolade Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Datteren min har alltid hatt en klump bak i nakken, den forandrer seg ikke og er litt bevegelig. Har fått legen til å sjekke den to ganger og han sie at det ikke er noe farlig(lymfe). Har spurt direkte om det kan være kreft og det var det absolutt ikke. Nå kjente jeg ennå en helt lik klump litt nedenfor, er sikkert ikke noe farlig det heller men jeg jeg litt småhysterisk så må få legen til å kjenne på den også!
NormaJean Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Eldstegutten min har flere hovne lymfekuler i nakken opp mot bakhodet! Ganske vanlig og helt ufarlig! Men er man usikker så kan man jo bare spørre legen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå