Gå til innhold

Hva tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mor fødte både meg og min søster før tiden, hun husker ikke hvor lenge. Men før tiden. Min søster fikk sin datter 3 uker før tiden.

Tror dere jeg også da har stor sjans for å føde før termin? Er så spent. Har 20 dager (3 uker) til termin nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingenting å si...

 

Moren min fødte sine barn, gjennom harde fødsler, langt på overtid. Jeg har hatt lette fødsler litt før termin.

 

Alle fødsler er forskjellige, og er noe likt, så er det rene tilfeldigheter :))

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fikk to barn laaangt før tiden, svigermor fikk to barn laaangt før tiden, mens jeg gikk langt på overtid og måtte settes i gang... Begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man vet ennå ikke alt om hva det er som setter igang en fødsel, det er et samspill mellom barnets hormoner og mors og livmorens størrelse. Genetikk spiller også inn her i mange tilfeller. Sjansen er ganske stor for at dersom moren din fødte sånn eller slik, så gjør du det også."

 

Jeg leste dette skjønner dere, og da er det lov å håpe :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fikk sine 3 barn 3 uker før termin...min tante fikk også før termin...min mamma er røyker....mulig det har spilt inn.

 

Jeg har født 3 barn og nummer 1 ble satt igang etter termin....2 og 3 kom 8 dager før termin (jeg røyker ikke).

 

Jeg tror det kommer an på kroppen din, miljø og arv (gener, og igjen kroppen)....en god blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lov å håpe :o)

 

Det er bare slik at alle skal fortelle at det er mest normalt å føde på overtid, virker det som.

 

Men det er også mange som føder før termin og noen som føder på termindagen.

 

 

I min familie så fødte min mor ca en uke før tiden med nr.1, så fødte hun dagen etter termin da jeg kom, også ca.5 dager etter termin da nr.3 kom.

 

Min søster fødte to dager etter 1 termin, men 1 dag før 2.termin

 

Jeg fødte på termindagen :o)

 

Vi hadde også nogenlunde like fødsler alle tre.

 

Masse lykke til med din fødsel når den måtte komme :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...