Gjest Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Og forhåpentligvis eggstokkene i gang i samme slengen. Første gang jeg har status som "prøver". Begynner min 2. pillefrie uke idag. Blir spennende dette her. Lurer på hvordan det skal gå med en utålmodig sjel som meg..
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Blir nr 2 her. Har en på 15 mnd som "plutselig" bodde i magen min Så føler meg litt ny i dette. Men tror vi kan alt det grunnleggende ;D
Jenny** Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Masse lykke til!! Håper det snart ligger en liten spire i magen din!! )
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Tusen takk for det. Er spent på hvordan høsten og det neste året blir Håper jo den sitter fort, men har ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid med 1. Så prøver å være litt realistisk også
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Laaaaangt bak i skapet mitt på badet. Og du skulle bare visst hvor rotete og mye rart som ligger der. Eller kanskje ikke. Er litt flaut når jeg tenker meg om.
Rampongi Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Godt, da finner du den nesten sikkert ikke igjen. Lykke til med spiringa!
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Nei, den er så godt som utilgjengelig bak i der. Og tusen takk. Men fy så mye venting det er da. Man skulle vært levert med en spoleknapp eller noe...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. juli 2010 #10 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har og sparka pilla! Er på dag 21 nå, og tror ikke jeg har hatt el ennå. Har ei lita ei som er 10 mnd gammel. Ble gravid på første forsøk, 5 mnd etter pilleslutt sist gang, så er spent på hvor lang tid det tar nå... Spoleknapp hadde vært noe, men jeg nyter sommeren og siste ukene før jeg må tilbake i jobb!
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #11 Skrevet 18. juli 2010 Så artig da. Du får holde oss litt oppdatert med hvordan det går da. Spennende å se hvordan det går. Men når du sier dag 21 nå, er det siden pilleslutt eller har du en mens å regne ut i fra? Tok siste pille forrige lørdag og er usikker på om jeg da bare skal late som om det var siste dag i siste mens, og regne der i fra? Hadde en liten blødning på onsdag men ellers har det ikke vært noe. Men har murret litt i magen i hele dag så kanskje den er på vei. Beklager viss det blir litt rotete. Har bare nett på mobilen og den er ikke alltid like oversiktelig å jobb med
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 18. juli 2010 #12 Skrevet 18. juli 2010 Lykke til- jeg har tatt pilla tilbake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå