Gå til innhold

Smaug har sparket pillen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og forhåpentligvis eggstokkene i gang

i samme slengen.

Første gang jeg har status som "prøver".

Begynner min 2. pillefrie uke idag.

Blir spennende dette her. Lurer på

hvordan det skal gå med en utålmodig sjel

som meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nr 2 her.

Har en på 15 mnd som "plutselig" bodde

i magen min ;)

Så føler meg litt ny i dette.

Men tror vi kan alt det grunnleggende ;D

Skrevet

Masse lykke til!! Håper det snart ligger en liten spire i magen din!! :))

Skrevet

Tusen takk for det.

Er spent på hvordan høsten og

det neste året blir :)

Håper jo den sitter fort, men har ikke hatt

mensen siden før jeg ble gravid med 1.

Så prøver å være litt realistisk også ;)

Skrevet

Hvor langt sparka du den da?

Skrevet

Laaaaangt bak i skapet mitt på badet.

Og du skulle bare visst hvor rotete og mye

rart som ligger der. Eller kanskje ikke. Er litt

flaut når jeg tenker meg om.

Skrevet

Godt, da finner du den nesten sikkert ikke igjen.

 

Lykke til med spiringa!

Skrevet

Nei, den er så godt som utilgjengelig bak i der.

Og tusen takk. :)

Men fy så mye venting det er da.

Man skulle vært levert med en spoleknapp

eller noe...

Skrevet

Jeg har og sparka pilla! Er på dag 21 nå, og tror ikke jeg har hatt el ennå. Har ei lita ei som er 10 mnd gammel. Ble gravid på første forsøk, 5 mnd etter pilleslutt sist gang, så er spent på hvor lang tid det tar nå... Spoleknapp hadde vært noe, men jeg nyter sommeren og siste ukene før jeg må tilbake i jobb!

Skrevet

Så artig da. Du får holde oss litt oppdatert med

hvordan det går da. Spennende å se hvordan det går.

Men når du sier dag 21 nå, er det siden pilleslutt eller

har du en mens å regne ut i fra?

Tok siste pille forrige lørdag og er usikker på om

jeg da bare skal late som om det var siste dag i

siste mens, og regne der i fra?

Hadde en liten blødning på onsdag men ellers har det

ikke vært noe. Men har murret litt i magen i hele dag så

kanskje den er på vei.

 

Beklager viss det blir litt rotete.

Har bare nett på mobilen og den er ikke

alltid like oversiktelig å jobb med :)

Skrevet

Lykke til- jeg har tatt pilla tilbake;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...