Gå til innhold

livredd for at bestefar skal dø på dagen jeg føder..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

høres vel sikkert veldig ille ut.. men er ved termin og bestefaren min ligger døende.. forventet i løpet av noen dager.. og er selvfølgelig kjempe trist for det. vil bare ikke at dagen den lille prinsessa kommer skal bli en "trist" dag for mange..! for om et år da såvil jo flere av oss tenke at det er et år siden han gikk bort.. føler meg nesten slem som har sånne tanker.. måtte bare få de ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok kun dette året som blir trist mtp din datters fødselsdag. I årene som kommer er det ikke det som blir husket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg kjempegodt, er jo ikke ønskelig å ha en så lykkelig dag på en så trist dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt! I fjor ble jeg tante på 1 års dødsdagen til sønnen til bestevenninnen min.. Ble en veldig rar dag. Og det blir det i år og. Men nå er det jo annerledes med barn og voksne synes i alle fall jeg. Ja det er trist når noen dør uansett, men det er lettere å akseptere at eldre dør enn barn. Man vil så veldig gjerne glede seg over nytt liv, men samtidig så er sorgen over et tapt liv så veldig sterk og..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldemoren til gutten min, døde den dagen han ble døpt. Det var jo selvfølgelig trist,men vi kommer ikke til å huske den dagen som en trist dag! Den blir husket som en koselig og fin dag for gutten min.

Og jeg tror hvis bestefaren din dør den dagen du føder, så kommer nok bestefaren din til å være der for barnet ditt, og "passe" litt på. Hvis du tror på slik selvføgelig. :)

Når han er så gammel, er jo å dø en naturlig ting, som kommer for en dag for oss alle. Ingen har overlevd enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...