Gå til innhold

Har du mange fiender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg dessverre. Fra fortiden og folk misforstår meg. Jeg er veldig følsom og usikker men oppfattes ofte som arrogant istedet. Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ingen fiender som jeg vet om i alle fall. Og hvis jeg har, så har de gjemt seg godt

Skrevet

Ja, av samme grunn som deg :/

Skrevet

Ikke mange, men jeg har en stor en. En jeg ikke ville strekt ut armen til dersom han dingla over et stup, for å si det sånn, helt bokstavlig talt.

Skrevet

Ikke mange, men har noen få. Folk som jeg ikke liker fordi jeg synes de er ondsinnete. Jeg har aldri klart å late som jeg liker folk når jeg ikke gjør det, og da blir det nok en naturlig konsekvens.

Skrevet

Har èn som jeg virkelig hater. Ønsker henne intet annet enn vondt.

Skrevet

Jeg oppfattes nok muligens litt likt som deg, men fiender.. nei, det tror jeg ikke jeg har.

Skrevet

Fiender? Nei, jeg håper da inderlig ikke at jeg har gjort noen så ille at de har blitt min fiende! Det er helt sikkert noen som ikke liker meg, men jeg er et omgjengelig og snilt menneske, så jeg tror ikke det skal være så mange. Jeg hater ingen, så jeg er heller ingens fiende. Mennesker jeg ikke liker gidder jeg ikke å kaste bort så sterke følelser på, rett og slett.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke at jeg har..

Jeg så på en venninne av mannen min som en trussel en stund, men alt ble bedre(for oss begge, stakkars, ikke greit å være ulykkelig forelsket i en gift mann!) da hun fant seg en mann og nå er gravid! ;)

Men det skal vel litt til før man får fiender, som jeg ser på som noen som ønsker livet av en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...