candyqueen Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Da jeg sto opp i morrest, sto den der.... Jeg har flere ganger vært inne på soverommet i div ærender i dag, og jo...den sto der da òg! Men nå finner jeg den ikke.... Får vel bare sitte her da...med laptop`en i fanget...lik som jeg har gjort de siste timene!
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 stranda i sofaen jeg også, kommer meg ikke ut av den! Bra at det er søndag i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå