Gå til innhold

Er det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med kjæresten i 4 år, fikk nettopp et barn sammen. Har frem til på utpå nyåret hatt det fint, inntil samboeren min var utro mot meg med samme jente i ca 3 mnd. Han avsluttet det, og valgte å satse på meg og barnet. Han forguder barnet sitt, og gjør alt for han, og nå har vi det veldig bra sammen. (3 uker siden han ble født) Nå er jeg sånn i tvil. Har han virkelig skjerpet seg, satser han fullt på familien sin nå, eller er dette noe forbigående mens alt er flott og fint med nytt familiemedlem ol?

Hva tror dere om dette, egne erfaringer?

Ønsker ikke å uttype noe om utroskapet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for gud skyld lille venn, skal du føle deg bra igjen så dumper du den fyren raskere en løvet treffer bakken på en høstkveld. klarer du virkelig å se denne mannen inn i øynene og føle at du virkelig elsker han etter at han har hatt seg med ei tøs! Hva om han har pådratt seg sykdommer?? bare tenk på det at han du stoler mest på, og tenkte du skulle tilbringe ditt liv med svek deg på den mest grusomme måte?

snakker av erfaring, utroskap fører ingenting godt med seg.

Skrevet

Om det er håp, vet jo ikke vi. Men om du har håpet, så er det jo håp!

Siden han hadde et forhold til en annen kvinne i et kvart år, så har det nok skurret en god del fra hans side, så håper han gjør opp for seg!

Hadde min mann vært utro en gang, så kanskje vi hadde funnet ut av ting og tang etter hvert. Men om det hadde vært et forhold bak min rygg, hadde jeg satt kroken på døra.

Men det er jo opp til deg/dere hva som kommer til å fungere eller ikke.

Ikke hva damene på dib/bim sier. (For de vil nok at du skal kaste ham ut! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...