Gå til innhold

Regntøy?

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket regntøy anbefaler du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på jakt i forrige uke, og av Reflex, Lindex, +++ så syns jeg Name It var best! Den var mykere enn alle de andre, og en fikk lokket igjen glidelåsen uten at jakka stoppet over nesa. Syns det er mange av jakkene som ikke sitter noe godt rundt halsen.

Billigst var den og! T.o.m billigere enn Lindex.

Skrevet

Endte opp med regntøy fra Polarn o Pyret. Var også innom Barnas Hus og såg på det de hadde der, men det var mye tykkere og stivere enn det vi endte opp med.

Skrevet

Helly Hansen.

Fikk tilbakemelding fra barnehagen om at min sønn var den eneste som var tørr etter et voldsomt regnvær. Dette var i fjor høst, da var han 1 1/2 år, og satt mye på bakken.

Skrevet

Stormberg og Reflex bruker vi. Stormberg har supertilbud på regntøy på nettsiden sin

Skrevet

Reflex, helly hansen eller ticket2heaven

Skrevet

Har nettopp kjøpt Lindex sitt Bamse-regntøy på salg, og har hørt veldig mange som er fornøyde med det. Ble også best i test i F&B for ikke lenge siden, og virker mykt og behagelig for den lille (ikke prøvd det selv enda)

Skrevet

Takker for svar!

Skrevet

Vi bruker stortsettt vinterdressen til ungenen når det er kaldt ute. de har reime dresser og de er minst like vanntette som regntøyet... det har vi ialleflal sett i bhg. at barna mine er ikke noe mer våt enn andre barn selv om de bruker regntøy.

nå har jeg kjøpt reflex regtnøy. det er litt tykkere enn mange andre regntøy men likevel mykt. det tåler at det klatrer osv med det uten at de får hull med engang... og det blir ikke så fort klamt inni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...