Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg har aldri vert sjukmeldt før faktisk. Og no er jeg 24 uker på veg, og sliter med sterke smerter i ryggen som går ned over i beina på meg. Blir knall hard om jeg står meir enn 10 min i strekk. Og i min jobb MÅ jeg stå i nesten 6 timer uten pause. Så jeg lure på om det er godt nok til og få ei sjukmelding? For har hørt att dei skal slutte og vere so snille med gravide når det gjelder sjukmelding.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Tror ikke det er noe problem, snakk med fastlegen din.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Snakk med fastlegen, pga av jobben du har klarer du faktisk ikke utføre dine oppgaver på arbeidsplassen.....kan hende de må tilrettelegge hvis det er en mulighet (men er jo ikke alle arbeidsplasser som kan det). Mest sannsynlig får du en sykemelding!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Det får du helt sikkert.. Få jobben til å tilrettelegge for deg, om det er mulig.. Be samtidig legen om henvisning til fysioterapeut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå