Gå til innhold

dette virker vel ikke som om han er intressert i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtte en svenske ute på byn en kveld for noen mnd siden. har ikke latt meg selv bli forelsket, for er veldig skreptisk til menn. men han sendte melding til meg veldig fort etter den kvelden, og me holdt kontakt over msn og noen besøk. når han er i norge, så kommer han på msn hver kveld og prater, og vil komme på besøk, har fått kommet på besøk noen kveldene etter barna er i sengs, og det har vørt hyggelig. men fra den dagen han reiser til sverige (er i norge ca 2 uker, så sverige ca 2 uker osv) så hører jeg ikke noe fra han,ikke msn eller sms. nå sender jeg ikke selv heller til han, for vil helst finne ut hvordan han er først før jeg innvolerer (er det slik det staves) meg for mye med han. hører ikke noe fra han på to uker før dagen før han reiser til norge igjen. det samme har skjedd hver gang,...i morgen reiser han til norge igjen,så nå fikk jeg nettopp den første meldingen av han på to uker,..

så hva tror dere?

er han gift i sverige med barn og hele pakken:P?

er bare glad jeg ikke ble forelsket i han...ble betatt, men ikke noe mere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har deg nok bare på si.

Skrevet

Jepp, hyggebesøk når han er i norge..

Skrevet

Sjekk adressa hans i Sverige. Sverige har vel Norges svar på gule sider, der du kan finne ut om det bor andre på samme adresse..

Skrevet

er ikke alle i sverige som har nett, noen har ikke råd å i noen leiligheter fins ikke muligheten, å det kan være du har jobb nr hansis, å at den er i norge når han er i sverige, men du kan jo bare spørre han??

tror ikke han gidder å lyve, vs han har deg bare på si så tror jeg han innrømmer det dersom du spør han på en fin måte, så kan han heller få som ørene flagrer etterpå vs det er det han har gjort :) :)

lykke til svenskene er gooode :);)

Skrevet

HI her

tror nok jeg er en han har på si ja,eller som hyggstund i norge....:P

han har nett i sverige og, for har snakket med han en gang på msn da han var i sverige...dagen før han reiste tilbake til norge...:P

hehe vet at svensker er gooood ja, er en grunn til at eg ble betatt:P han er så pen å se på at det svir i øynene, og er hyggelig og koslig. men hjelper lite det da:P

hehe får prøve sveriges svar på gule sider ja:P hih:P eller å prøve å få han til å røpe seg på et vis, viss jeg gidder å treffe han igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...