Gå til innhold

Trenger du avlastning og bor i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rundt 30 år, har en rolig og grei sønn på snart tre måneder og en mann som bidrar mer enn det en kan forvente. Føler jeg har kapasitet til å hjelpe noen på dagtid som ikke har det like lett som meg selv. 

Tenkte jeg kunne passe på ditt barn en time eller to i uka,  slik at du fikk gjort andre ting, enten hjemme hos meg, eller hos deg, eller på trilletur. Jeg bor i nærheten av Lerkendal, og har ikke bil, så du kan ikke bo så langt unna - hvis ikke du kjører hit da. 

Kan hende jeg tar meg vann over hodet, og at det ikke er så lett som jeg trodde å  passe to barn samtidig, og da får vi heller bare droppe det - men synes det ihvertfall det er verdt et forsøk. 

Skriv en kommentar om du er interessert, så kan jeg lage en anonym e-postadresse slik at vi kan komme i kontakt (gidder ikke gjøre det nå i tilfelle ingen er interessert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg er også rundt 30 år, og bor ikke langt unna deg i Trondheim. Jeg er alene med en veldig krevende sønn på 9 mnd. Han er kjempesnill, men sover ikke om natta, så jeg er konstant sliten. Jeg har avlastning gjennom kommunen, men det er bare 2 timer i uka, så jeg kunne gjerne tenkt meg å komme i kontakt med deg.

Skrevet

Det skal jeg gjøre.

Sender i morra, legger meg nå. :-)

Skrevet

Ombestemte du deg? Virket ikke e-postadressen? Venter i spenning på svar fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...