Gå til innhold

Glad, men likevel ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitsomt er det!

Mannen min poengterte her en dag at puppene mine var større, og da først tenkte jeg tanken på at jeg kunne være gravid... Jo da. 5 uker på vei.

Meeeeen, vi er akkurat ferdig med PGD-behandling (som ikke gikk bra) det er jo en grunn til at vi gjør det slik. Nå må jeg gå styggkvalm frem til uke 12 før det blir fostervannsprøve og evt. abort :(

Svarte å da. Jeg er sååå glad, men likevel ikke. Og i går ble jeg helt sikker på at det var gått galt å. Burde kanskje fått sjekka opp det, men jeg føler bare for å sove til uke 12. Uavbrutt!

*frustret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg aner hva en PGD-behandling går ut på og hvorfor man gjør det, men ... Gratulerer og beklager! Jeg ser jo at det er en forderdelig vanskelig situasjon du er i nå.

Håper alt ordner seg til det beste!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer med spiren ;-) Håper den klorer seg fast og at den er frisk og rask!

Skrevet

Tuse takk jenter. Håper på det beste jeg å, men er desverre ikke så optimistisk etter 5 misslykka forsøk tidligere. Men dette året er mitt år! Da er det bestemt :)

Skrevet

Hva er PGDbehandling?

Håper at fostervannsprøven viser at alt er bra og dere kan beholde (det er det dere vil sant?). :) Og håper du ikke blir kvalm:)

Skrevet

Er allerde kvalm, så det ser ut til at det blir sånn, men bare den lille der inne er frisk så er det greit nok det.

PGD er en form for prøverørsbehandling. Man tar ut egg og gentester det før det settes inn igjen. Slik vet man at spira er frisk dersom den fester seg da... I vårt tilfelle gjorde det ikke, men så ble jeg gravid uka etterpå. Snakk om å være sløv da.

Skal på fostervannsprøve i uke 12, og da får vi vite om det blir barn på oss eller ikke. Håper veldig på at alt er fint ja! Vi så utrolig gjerne ha flere barn. Gjerne ett helt fotballlag :D

Skrevet

Gratulerer med graviditeten,håper ALT går bra for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...