Gå til innhold

Tattovering, hva og hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som tattoverer, og han kunne tattovere meg gratis :):) , så da er det store spørsmålet hvor og hva??

Har ingen tattoveringer fra før av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han proff og flink?

Velg noe du liker og som du kan leve med, på et sted du kan leve med å ha en resten av livet helst :-)

Har selv en drage på overarmen akkurat over triceps, fikk den for 9år sia og fortsatt liker jeg den :-)

Lurer på å spare opp til en drage til, da en veldig stor som vil gå fra skulder, dekke store deler av ryggen, noe av rumpa og med halespissen ned på låret. Men om jeg tørr er en annen sak...men har veldig lyst.

Skrevet

Han er ikke proff, men veldig flink.

Tenkte litt på ankelen, men så fikk jeg høre at det var sååå vondt :-p

Så kanskje overarmen, eller bak på skulderen.

Skrevet

Har selv på ankelen, og det var da ikke så vondt? Har jo ingen andre steder så har ikke noe å sammenligne med, men syns det var helt overkommelig å ta på ankelen i alle fall ;-)

Når det er sagt, tenk deg godt om. Ikke tatover deg bare fordi du får det gratis :) Dette er noe du skal ha resten av livet, så det er viktig at du tatoverer et motiv du virkelig ønsker, samt et sted du ønsker.

Jeg har et kinesisk tegn på ankelen. Er jo forsåvidt fornøyd med den, angrer egentlig ikke. Men hadde nok ikke gjort det igjen, siden jeg ikke nå lenger er 23 år...

Skulle jeg tatt noe nå tror jeg at jeg ville laget et motiv selv, noe som betydde noe spesielt for meg. Gjerne noe jeg forbinder med ungene.

Stedet er jeg forøvrig fornøyd med, så hadde nok tatt det på ankelen igjen ;) Men som sagt, nå hadde jeg nokdroppet hele greia :)

Skrevet

Glem det - tatoveringer er stygt og harry.

Mitt beste råd.

Skrevet

Ikke gjør det, det er ikke fint! Hadde ikke gjort det om jeg fikk betalt for det!

Skrevet

Hva vil veldig flink si? Er skeptisk...

Skrevet

Sjekk ut andre ting han har gjort

Ikke la noen velge motiv for deg, dette er noe du skal ha livet ut, så tenk litt nøye igjennom det og se for deg motivet på stedet du vil ha det.

når det er sagt, om han er en flink tattovør, burde han kunne tegne noe til deg. Ta et motiv som feks sier noe om deg som person, noe som har med en hobby å gjøre eller noe som ellers kan bety noe for deg og som ikke "går over", som feks bandnavn eller symbol.

Lykke til!

Skrevet

Kan jeg spør hvor lenge den kompisen din har drevet å tattovert? Og hvor han holder til?

Skrevet

Hei:o) Jeg har hatt lyst på tattovering i mange år, men har ventet fordi jeg ville finne et motiv som var noe helt spesielt for meg. Dette var helt til i går natt da jeg satt og surfet på vg og kom inn på en konkurranse der folk sender bilder av sine tattoveringer for å finne Norges fineste tattoveringer. Jeg sier bare e FY *** der var det myyyye øgly bøgly!!!! Etter å ha sett det så lurer jeg på om vi har noen tatoovørartister i Norge som er gode (proffe)? Jeg har bestemt meg for å la være etter å ha sett såååå mye stygt på en gang.

Tenk deg godt om, vanskelig og helt umulig å få fjernet heeelt hvis man ikke blir fornøyd. Ikke ha bare en som på folkemunne kalles "flink" be om referanser og få sett på arbeid han har utført. Finn noe som betyr noe helt spes for deg, og ikke bare ta noe på impuls fordi du får det gratis. For den delen spar penger i noen år å få en proff til å utføre det du vil slik at resultatet er hva du hadde i tankene når du bst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...