Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 huff og huff..har virkelig gjort det store...skulle møte min nye kjærestes venner for første gang i går. Var veldig nervøs, og drakk alt for mye. Det endte med at jeg ble kjempefull og husker ingenting fra den siste timen vi var der. Da vi kom hjem, var kjæresten min naturlig nok kjempesint, og jeg oppførte meg som en hysterisk kjerring som bare hylte og skreik. I dag er jeg så skamfull at jeg bare gråter...det verste er nok at kjæresten er skuffet over meg, vet ikke hvor godt han liker meg lenger:( Må legge til at jeg dessverre ikke er ung og naiv heller, men derimot godt voksen. Hater meg selv! Måtte bare få det ut, og håper jeg ikke har gjort for stor skade..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg ville ikke fortsatt med deg, for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Fylleangst er ikke noe gøy. Om du er godt voksen, så er det vel egentlig temmelig naturlig at den nye typen din er godt voksen han også. Han har sikkert tråkka feil selv, og han vet sikkert hva fylleangst er, får vi håpe :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Hvis dette hadde vært noe som skjedde vær gang dere drakk, hadde jeg skjønt at han ble sint, men hvis det er en av få er det bare sånn som kan skje. Ville ikke brydd meg om det. De har sikkert hatt noen sånne episoder disse vennene og. Ingen er perfekte :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Stakkars deg:(. Er han en kul fyr som er verdt å spare på kommer han nok over dette. Du får bare legge deg flat og beklage det. Slike ting kan skje den beste. Om en liten stund kan du nok le av det hele. Forhåpentligvis sammen med han:). Lykke til:). Vet godt hvordan det er å ha fylleangst.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Uff :-( Den er lei. Men det er lov å trakke i salaten en sjelden gang. Om han er glad i deg tilgor han deg nok dette ;-) Fylleangst er grusomt, så jeg føler med deg!! Men det er kun alkoholen som spiller deg ett puss. Går strax over :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Den er lei!!! uff:( Trøst det med at de fleste har opplevd det enn eller annet gang i forsjellige grader da! Det må være utrolig kipt når det er vennene til typen din, du vil liksom gi de ett godt inntrykk av deg selv.. Men men gjort er gjort..du skal ikke lide..bare gjøre opp for det neste gang, si noe morsomt som..jaja i dag blir det ikke så mye vin på meg, det går rett i hodet..haha..eller noe sånt..smil og ver glad:) Hvis typen din dumper deg for dette så er han dust, for han kjenner DEG best ..ikke vennene hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå