Gå til innhold

allerede mage..:-O


robbiefan

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+4 dager og har fått en meget synlig(stor) mage. Jeg hadde ikke så stor mage sist gang jeg var gravid..10 år siden og husker ikke så godt, men ganske sikker på at denne er for stor. Jeg har ikke vært på UL enda og begynner å bekymre meg for at dette er tvillinger..:-( Er det flere av dere som har begynt å få stor mage????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 8 uker på vei, men sa i går til samboer at tror ikke det er lenge til noen spørr meg. Magen har blitt ganske så stor.

 

Er ikke lenge siden sist fødsel, og jeg vet at jeg ikke fikk så stor mage sist. Men men da vet man jo hva man har i vente da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 11+1 i dag og synes jeg har fått en meget synlig mage. Jeg har ikke noen barn fra før. Har vært gravid to ganger tidligere men det har endt med SA begge ganger.

Men nå vet jeg at jeg har tvillinger i magen :) Så da er det vel naturlig at magen vokser litt fortere. Jeg har vært på tidlig ul i uke 7 og fikk se tvillinger. Skal på ul igjen om noen dager, så spent på å se om/hvordan de begge har vokst !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andregangsgravid, sett på bildene fra forrige svangerskap.

Er nå ca 12 uker og har like stor mage som jeg hadde i uke 17-18 ved sist svangerskap.... Skal jo sies at utgangspungtet var jo litt anneledes denne gangen da!

Tror det er ganske vanlig at man får større mage raskere ved svangerskap nummer to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 11+1 idag, og har også veldig synlig mage. Jeg har født tvillinger før, men husker ikke hvor stor jeg var da etter så "kort" tid. Jeg kjenner meg igjen når du sier at du er redd det er to.. Nå er det 8 år siden siste sv.skap, så jeg regner med at det bare er èn baby denne gangen. Skal på tidlig UL den 11.08, så får vel svaret da...både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått mage mye fortere denne gangen! Bare ett år siden forrigemann. Og de siser at magen kommer raskere andre gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...