Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ny her så jeg vet ikke helt hvilket forum som passer å spørre om hva, så jeg poster det samme her som jeg prøvde på anonym og 1trimester underforumet:

er det noen som har opplevd det? vet at det ikke er mulig for andre her å vite om jeg er gravid eller ikke, men bare har lyst til å høre om erfaringer. Viss jeg er gravid så skjedde det 27.juni, jeg fikk mensen 5 dager etterpå, har ikke hatt helt normal syklus etter at jeg fikk ett barn for 1,5 år siden så har ikke helt kontroll over sykluslengden- jeg hadde bekkenløsning med førstemann og en uke etter det begynnte bekkenet mitt og krangle skikkelig og jeg fikk og vondt nedi symfysen, sist gang var det kun i korsryggen. tenkte ikke på at jeg kunne være gravid siden jeg nettop hadde hatt mens, men jeg fikk plutselig idag melk i puppene, ikke bare væske, men hvit melk. så nå spinner tankene litt og plutselig får en jo 100 symtomer jo mer jeg går og tenker, skal teste på mandag, men er ikke noen plass å få tak i test før det,

men er det noen som har hatt blødning og likevel vært gravid? jeg har jo hørt om festeblødning og andre blødninger, men det er vanligvis litt senere enn 5 dager etter evt.unnfangelse?

ble litt langt dette, men er slik når en sitter å tenker....håper noen kan svare.

BoogaBooga

[Rapportér] [svar på dette innlegget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SYmptomene kan i hvertfall tilsi at du er gravid.. Men samtidig har jeg hatt gul råmelk i brystene 5 mndr uten å være gravid.. (da 1,5 år etter avsluttet amming og jeg da ble tørrlagt) Den 6. mnd mistet jeg melka.. da viste det seg plutselig hadde blitt gravid.

Ang bekkenet så har jeg kun hatt liknende erfaring rundt menstruasjon..

Jeg hadde en gang en rar blødning.. som var kort og mindre enn vanlig blødning.. da kort tid etter eggløsning. Jeg tenkte syklusen var ustabil og tenkte ikke mer over det.. Noen uker senere fikk alle rundt meg omgangssyken, jeg også.. Men for meg gikk den ikek over igjen. Holdt på over en uke da noen slo av en spøk om at jeg kanskje var gravid.. Tok en test dagen etter og den ble VELDIG positiv.. Den gang mistet vi kort tid etterpå.. men det er jo ikke en del av poenget..

Lykke til på mandag.. Du får nok ikke noe sikkert svar før da uansett.

Skrevet

en slektning hadde regelmessig mens de første 6 mnd av sitt andre svangerskap. Hun viste heller ikke at hun var gravid før de siste tre mnd. av svangerskapet. Det er mulig å ha mens selv om man er gravid. vet om flere som har hatt det selv om de har vært godt på vei. alle disse barna har vært friske og fullbårne ved fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...