Gå til innhold

Hva hadde DU tenkt om du hadde sett en mann strikke?


Sjokoladebanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss er det flere enn mannen min som kan det? :)

Ikke at han gjør det så ofte, men han er bedre enn meg til å strikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt? Er vel helt normalt det i dag, mange yngre menn og gutter som strikker og hekler.

Har selv en 12åring som liker å strikke og hekle litt enkle ting, han nikoser seg når han holder på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at det var en mann jeg aldri kunne fallt for. Jeg vet det er udiplomatisk og si noe sånt, men klasseforstanderen min likte å sy på symaskin og jeg husker jeg synes han så helt grenseløst teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så herlig og avspennende det må være? nei... jeg er kraftig mot strikking både for min egen del og alle andre som ikke liker det. Jeg har aldri sett noen strikke offentlig heller, er det liksom greia nå?

 

Jeg hadde vel mest sett en annen vei. Pga strikkinga, ikke pga strikkinga i kombinasjon med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er litt sjokkert over dere jenter...makan til dobbelmoralisme..hehe....likestilling meg en viss plass :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner to menn som strikker/hekler.

 

han ene er en relativt gammel mann som bedriver tiden med å reise fra baker nordby til baker nordby og hekle blomster til de ansatte og slå av en prat. relativt rar skrue.

 

han andre er sosionom.

 

jeg hadde vel tenkt "du MÅ jo være sosionom"

 

det er jo høyst sansynlig at mine antagelse vil feile, men det er det jeg hadde tenkt. uten at jeg ser på sosionom eller strikkende menn som noe negativt. bare ingen forventer at jeg skal strikke så er det greit for meg. jeg er hyggelig sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt noe annet at: der sitter det en mann å strikker. Hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uglis! Så du ikke at jeg påpekte at det var motvilje mot strikking generelt og ikke komboen strikking og det annet kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så nøye kva folk TENKER eller ikkje tenker?

Viktigaste er jo kva ein sjølv meinar og tenker...er ikkje så nøye å vite kva resten av massen meinar..?

Ikkje retta kun mot deg PLuttiPLoTT, men generelt mot slike innlegg som dette....synest det har vore så uhorveleg mange av denne sorten siste halvåret/året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....det blir noe annet ;-)

 

Selv foretrekker jeg hekling....strikke er kjedelig rett og slett....hater alt som lignet håndarbeid tidligere jeg også..men rart hvordan tidens tann gnager og former en..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en mann KAN er litt søtt. Men at han faktisk sitter og strikker sokker, turnoff..hehe. Jeg er håpløs og liker menn med skit under neglene. Og jada, begge deler går an. Men jeg liker den skitne delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "jøss! så homsete!" Men det er selvfølgelig ikke lov til å si det høyt, for politisk korrekt er det jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. om jeg skal få lov til og bedømme hva som er politisk koret (og jeg merker at jeg har stor plan om å ta meg den friheten akkurat nå)

så syns jeg det er helt ok og si, litt morsomt også. og jeg kan ikke tenke meg at en gjenomsnittlig homofil vil bli vonbråten av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til 2 prinsesser:)

Helt ærlig...

 

hahahaha..morsomt! er egentlig glad min mann ikke strikker..syns jeg ser han macho som han er haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt sjarmert :-) Hehe, og kanskje litt tent? Hehe, kommer litt an på hvordan mannen er ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du vet, ingenting er som litt røff strikking for å tenne en kvinne, hahaha!

 

Men om han begynner å si den regla der man skal huske hvordan man strikker, da er løpet kjørt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en mannlig kollega som strikker, og han er ikke homo og ikke heller ikke en radikalpolitisk person som prøver å være alternativ for enhver pris, heller tvert imot. Egentlig en kar som liker sport og friluft, men som merkelig nok prøver å strikke litt. Jeg syns bare det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks (militærmann og jeger) var en ræzer på symaskin. Han lå opp buksene mine og stuegardinene og kan ikke komme på at jeg vet av en mer Lars Monsen-aktig type enn han..

 

Men strikking, tja.. ok det vel. Jeg kan det ikke selv, så jeg hadde vel blitt imponert åkke som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...