Gå til innhold

Babybok


ReNaTe_86

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips angående hvilke babybøker som er bra? Ønsker ei der man kan skrive om svangerskapet og de første leveårene. Er vell på tide å komme i gang skal man huske alt man opplever i svangerskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har svangerskapsdagbok. men det er bare undersvangerskapet. Der kan man skrive mye og det står mye om ting og tang. Det er også lommer i den sånn at man kan legge alle papirer i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den samme til disse to som de to andre barna mine, hvor det er mye man kan skrive underveis, rett etterpå og videre følge opp med kommentarer og bilder og sånt.

 

Kjøpte den på Ark, og heter "da jeg var liten". Finnes i gul, mørkerosa og blå, koster 249 kr :)

 

Har egne album til bildene, men synes det er stas med en bok å skrive litt minner i for de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg laget en selv sist og har tenkt å gjøre det denne gangen også. Da fikk jeg tatt med det jeg selv ønsker å ha med og det slipper å stå åpne sider, eller at det blir for liten plass til å skrive. Jeg gjorde det veldig enkelt og skrev mye av andre babybøker - slik at det viktigste blir med. Fikk også plass til mye bilder. Boken inneholder svangerskapet og avslutter med 1 års dagen. Jenta mi på 2 år elsker å se i denne nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den jeg bestilte fra Go'boken var super fin:) Heter boken om deg, og har mye å skrive både før og etter babyen har kommet! Kjempe fin bok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...