Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Andre som sliter med det etter fødsel? Koss i svarte blir man kvitt dritet?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Har hatt det før graviditet, under graviditet og etter graviditet. Brukte Alcos Anal under graviditeten for å gjøre de mindre til fødsel. Den hjalp kanskje litt. Men etter fødsel kom de tilbake i rikelig monn, verre enn noensinne. Har i grunn ikke gjort noe med de. Har forsøkt å holde avføringen myk, ikke presse når jeg er på do. Og de har blitt bedre, men er ikke helt borte. Du kan forsøke salver som Alcos Anal, Scheriproct og Ac3 comfort. De får du reseptfritt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Nå skal det sies at jeg har treg mage og har avføring sjeldent, og da blir det trykking og vondt..:/ Sliter ikke med det til vanlig, kun når jeg har avføring, da er det vondt og blør! Er det bare salver eller stikkpiller også?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Hadde grusomme hemoroider etter første fødsel! Var så ille vondt at jeg grein... Grusomt! Det som tok knekken på det for meg var kombinasjon av Scheriproct salve og stikkpiller (etter anbefaling fra føde-pol på Ullevål). Flere ganger om dagen smurte jeg godt med salven, og trykte hemoroidene inn. De spratt ut, jeg trykte inn, spratt ut, jeg trykte inn. Stikkpillen tok jeg vel 2 ganger første dag, deretter 1 gang om dagen. Etter å ha holdt på sånn noen få dager, ble det rask bedring. Etter nesten 2 uker var det hele over, og jeg kunne endelig begynne å nyte tiden med babyen min. Lykke til, jeg vet hvor jævlig det er! Kan forøvrig trøste deg med at etter fødsel nr 2 ble det ikke problem
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Skjønner forresten nå at jeg nok hadde verre plager enn deg, her var det ikke bare plagsomt i forbindelse med dobesøk, men hele tiden. Ikke sov jeg, ikke kunne jeg sitte, nesten ikke gå. Var så konstant vondt at jeg grein. Vurderte i et desperat øyeblikk å stikke hull på hele greia, men hadde heldigvis hodet såpass med meg at jeg skjønte at det ville være lite smart... 21.26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå