Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Vet hun har vært programleder for jakten og litt sånn:) Men hva var det første? Føler bare at jeg egentlig bør vite det:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Hun er utdannet skuespiller og startet vel karrieren i TV Romerike.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Hun har jo vunnet "Skal vi danse"!!! Da er jo man på nivå med Madonna og Sting. *hater det programmet*
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Jævla smørblid kjerring som garantert har pult alt av kjente mannfolk.. Stakkars gubben hennes sier jeg bare... hu kyssa jo han der Wig Wam-Åge når han var gjesteprogramleder i Allsang på grensen... kvalme kjerring...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Det står i biografien om Jan Werner at hun var deltager i samme talentkonkurranse som Jan W, og at de hilste på hverandre. Katrine Moholt er vel ei som alltid har håpet på å bli berømt, og gått hardt inn for det. Eller man kan si at hun er full av talenter på alle bauger og kanter. Man får tolke det som man vil.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 hehe...klart alle som er gode programledere har pult seg til kjendis status haha... ingen kan ha talent som er pen i tillegg vøttø!! Noen er faktisk voksne og greier å se forskjell på scene og privatliv!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Kan ikke skjønne hva 19:24 sa som ga en god latter? Misunnelse og baksnakkelse, er det morsomt? Jeg husker henne fra "nr 19" eller noe sånt, det oppussingsprogrammet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Hun er så sykt ekkel hun dama der. Æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #10 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er 19:24, og lagde forøvrig et eget innlegg om henne for en stund tilbake. Fant det ikke igjen nå, men... Tror du virkelig jeg er misunnelig? Tror du ikke jeg er istand til å innrømme at dama er pen? Ja, Katrine Moholt er ei pen dame det, men den opptredenen hennes er fryktelig masete. Hun skal liksom være med på aaalt, også så søøøt og smilende... INGEN er sånn vet du.. Og hun driver jo og elger seg innpå alt av mannfolk hu ser. Blir direkte flau på mannen hennes sine vegne. Håper for guds skyld han er oppegående nok til å få seg noe god fitte et annet sted, for jeg skal love deg hu berta der vet å få seg andre steder... ÆÆÆÆÆÆSJ, sier jeg også....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #11 Skrevet 17. juli 2010 på wikipedia står det: "I 2001 ble hun kapret av TV 2 hvor hun startet med programmet Gjett hva jeg gjør." Spørs om hun virkelig ble headhuntet, eller om hun hang utenfor TV2s studio i lengre tid, desperat etter jobb?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 Tv2 snappet henne opp da hun var på audition for rollen som Ninni i Hotell Cæsar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå