Gå til innhold

kjedelig lørdag... (sutre sutre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen og guttungen på nesten 4 er ute med familien hans og spiser. Jenta på snart 1 år har lungebetennelse, så jeg er hjemme og passer henne. Hun spyttet ut all kveldsen og sover jo nå...

Kjeder meg.

Vurderer å betale noen regninger for å få litt action her.... og sulten er jeg også. Mannen skulle ta med indisk hjem, men den indiske sjappa har stengt bare i dag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff :-D

Jeg sitter også her sulten,men gidde liksom ikke lage mat til bare meg selv.Mannen er offshore og to av ungene er på overnatting mens babysen sover søtt..

Kjedelig lørdag ja,det er jeg helt enig i!!

Stakkar oss,vi har virkeig noe å slite med...haha:-D

Skrevet

Haha. Ja, deter jo egentlig bra at det er rolig da og at babyene sover:)

Skrevet

om det får deg til å føle deg bedre så skal jeg ringe en fyr og snakke om følelser etter på. eller kanskje heller mangel på følelser.

fikk sånn melding "jeg er litt usikker på hva du føler".... hehehe.. blæ, kleint.

sett på en film. vi kan se den som begyner om en time på tvnorge "sammen"

Skrevet

Hva går på tvnorge?

Høres ut som en ekkel samtale. Lykke til...

Det er NÅ vi skulle tatt den festen med palmis og all alkoholen. Ha ha.

Skrevet

heng deg på :) jo flere vi er sammen, er sammen, jo flere vi er sammen, jo gladere er vi (synger av full hals)

Skrevet

drama/komedie

noe med en som ble kastet ut av ett ellerrannet fordi han ble mistenkt for å være kommunist, også mistet han hukommlsen og blir forvekslet med en annen.

det er alt jeg husker, men står bitte litt bedre forklart på vg.no :P

JA! det er nå vi skulle tatt den festen. jeg er fremdeles overbevist om at jeg kan mest om qviz kategoriene :D

Skrevet

Nei, jeg vil ikke se den. Jeg ser men in black på svensk 4 istedet. :)

Nå er mannen hjemme da. Men han er helt utsosialisert etter familiemiddagen.

Så det er meg, dataen, tven,. snart snart salt lakris og dere jenter!

Skrevet

haha.. du velger men in black.. haha

blir aldri klok på deg!

Skrevet

Jooohoohhoo...når får jeg venninnebesøk som har med seg to flasker vin!!Da ble min lørdagskveld plutselig ikke så kjedlig likevel!! :)

Kos dere jenter!!

Skrevet

Å, jeg leste nå "nektet å være kommunist", haha.

Jim carrey, drama og man bare venter på noe morsomt har jeg hørt....

Jeg vet jo at jeg banker dere i quiz da... herregud, jeg vet det jo,. Ikke noe spørsmål engang, Ho ho. Selvtillit er hvertfall der., :)

Skrevet

Svikter du oss? fyttirakkern...

Skrevet

det var sykt råttent gjort dipsy!

forventer at du tar minst 1 glass vin til ære for meg!

Skrevet

Jaaa, du må ta et glass for meg også... et glass whisky da selvfølgelig.

Skrevet

Hihi...ja det skal jeg gjøre:) og gjett om det virker da så sulten som jeg er..! haha...

Skrevet

ååååå. Jeg er nettopp ferdig (1,5 måned siden) med amming, postammefylla er fæl-. Eller fæl dagen etterpå mener jeg. eller dagene etterpå for min del.....

Skrevet

Sutre sutre her også.. Mannen jobber sent, venter på lønning=tomt kjøleskap :( 6mnd gravid og prøver å ha godterifri etter nonstopp overdose for en uke siden :( to trassige barn sover heldigvis søtt :)

Blir med å ser film med dere :)

Skrevet

oktoberjentene: men sukkerrus er jo det eneste du kan ha nå... utenom dårlig-humor-rus, det er jo ganske bra også. Og da har du oss til det! Du er redda! :) Jaaaaaa (applaus, rungende).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...