Gå til innhold

Fikk innvilget forlenget OS til 2012 pga sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nytter å krangle med Nav...har hatt advokat og havnet i Trygderetten av forlenget Os...da de mente jeg ikke kunne få det- da jeg har en sykdom, men de får ikke bestemt seg for om sykdommen min er varig eller forbigående..??

Etter mye om og men fikk jeg den innvilget og etterbetalt...og innvilget til 2012 i første omgang, men nå stoppes den pga samboerskap..

Det nytter å kjempe,...

Videoannonse
Annonse
Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Takk for opplysningen, da skal jeg jammen gå videre med min klage:=)

Skrevet

åh,nå fikk jeg plutselig en klump i magen her.Trodde dette var en enkel sak jeg.Å få den forlenget pga sykdom altså.Gruer meg til å ta opp den kampen i august.

Skrevet

Litt godt å lese, jeg fikk avslag når jeg søkte og har vært ganske fortvilt. Men da skal jeg sannelig klage på vedtaket!

Skrevet

Jeg fikk den forlenget, men det var fordi datteren min er forsinket motorisk og språkelig. Kan få den til hun er 18 år

Skrevet

Det tok 1,5 år fra jeg startet kampen til de innvilget det alikevell...fikk jo etterbetalt, men var ganske tøft mens det sto på...

Her ble nok både min sykdom, men og at barnet sliter med ADD- konsentradjonsvansker ++ vektlagt....

Utgjør ganske stor del av min inntekt, men mister den nå i og med at jeg har vert samboer 1 år...

Hadde det ikke vert for advokaten så hadde jeg gitt opp...

trodde virkelig ikke de kom til å snu i denne saken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...