Gå til innhold

Lar dere pappa'n bestemme klærne til babyen?


Feit no more

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt å pakke babyklær i "fødebagen". Pakker så lite som mulig, egentlig.

 

Lar dere pappa'n bestemme hva lille babyen skal reise hjem i fra sykehuset? Jeg tenker at det spiller liten rolle uansett. Skal jo bare ut av sykehuset og inn i bilen, kjøre hjem, og så rusle fra garasja og inn. Tror far her synes det er litt stas at jeg ikke legger meg borti det -har ikke tenkt å hinte litt engang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi skulle ha førstemann så stirret bare mannen min dumt på meg da jeg sa vi måtte ordne hentesett til babyen :)) Så dermed så ordnet jeg det selv. Mamma strikka til oss, men han fikk nå godkjenne før garn ble innkjøpt :)

 

Alle våre har fått sitt eget hentesett så dermed så har han blitt litt innvolvert, men hadde neppe blitt fornærmet om jeg ikke hadde tatt han med på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke med oss hentesett til babyen første gangen, vi visste ikke om det ble gutt eller jente.

 

Så mens jeg lå på barsel, dro den stolte far og den stolte mormor ut og kjøpte hentesett. Far bestemte hva, og mormor betalte :)

 

Jeg visste ingenting før de kom med klærne. Det var veldig koselig å se dem gjøre det sammen. Håper vi får til noe slikt denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...