Villa Perlesukker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 MÅ bare fortelle dette til noen slik at noen kan ta del i min glede: Jeg testet nettopp positivt:) Om alt går bra så skal det komme ut en miniutgave av gulesider og meg 1 april Vet det er tidlig og mye kan gå galt men måtte bare få det sagt:))) Jeg var i dag 1 dag etter ikm og turte ikke teste men gjorde det hihi og hadde to søte små pakker klar til min kjære som han fikk pakket opp rett etterpå... en rosa sutt hvor det står : pappajente og en lyseblå hvor det står pappagutt Klem til alle
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Så spennende!! Gratulerer så masse!!!!! =) =) =) Og lykke til!
Rampongi Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 Wohooo Gulesiderdama! Håper spira sitter så det synger!
Villa Perlesukker Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2010 Takk alle sammen Går ut fra at dette går bra:) Mange tanker i hodene våre her gitt hehe. Rart egentlig at når man blir gravid med nummer 4 så tenker man ikke så mye på ting sånn som man gjorde første gang man var gravid. Puppene kjennes som meloner, det skal bli steikedigg å bli tykkere, få et glansende hår, nyte maten og være sulten konstant, sende gulesider ut på handletur for å kjøpe italiensk is... Men gruer meg litt til at blæra ikke klarer å holde seg, luktesansen blir lik en hund sin, humørsvigninger og at klær blir for små Spennende tid fremover ja...
Honningmelon Skrevet 17. juli 2010 #14 Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer, din heldiggris:) Jeg vil også!
Ugl@ Skrevet 17. juli 2010 #15 Skrevet 17. juli 2010 Gratulerer, så moro å lese. Kjenner det stikker i eggstokkene når andre blir gravide nå, men er ferdig selv, har tre og det bør holde her :-) Men men...for klok til å si aldri igjen egentlig..fortsatt ung enda og har mange fertile år forran oss vi også..hehe
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #17 Skrevet 18. juli 2010 JIPPIIIIII!!!!!!!!! Gratulerer så mye! Sååå glad på deres vegne! :-)))) Klemmer i bøttevis!!! :-DDD
Gjest Skrevet 18. juli 2010 #19 Skrevet 18. juli 2010 Grattis til deg, Gulesider og til flokken som skal bli større:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. juli 2010 #20 Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer så masse!!! Jeg vil også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå