Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Min varaldri med på annet enn ultralyd. Helt opp til dere tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Btw, helsestasjonene har visst en arbeidsplan for å inkludere fedrene mer og få dem til å møte opp alene med barna. Lykke på reisen sier jeg bare... Det får være måte på likestilling.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Min mann har vært med både til lege og jordmor når han har kunnet. Nå skal jeg ha nr.4 og føler ikke helt samme behovet for å ha ham med... hehe.. Men kommer til å ha ham med til jordmor siste mnd'ene ) Syns det er koselig jeg !
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Føler han seg ikke utenfor? Jordmor henvender seg bare til dama, undersøker henne osv. Det eneste er at det er kjekt for mannen å høre hjerteslagene til fosteret (dersom man kan høre dem).
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 annie 15.09 her Nei, her er både lege og jordmor flinke til å involvere begge foreldre. Mye spørsmål, mange historier og mye latter )
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Det er jo greit hvis man liker det. Personlig er jeg mer av den småsure typen som vil ha svangerskapskontrollen gjennomført fort og greit :-p uten noe særlig utenomsnakk. Særlig mot slutten av svangerskapet vil jeg helst bare få det unnagjort, og reise hjem til den myke lenestolen :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå